tiistai 22. tammikuuta 2008

Stampin' Up

Lauralta tuli ihanaa postia tässä jokin aika sitten, sattui huono päivä olemaan itsellä ja jäi kuvaamatta. Tuli tämä vallan ihana katalogi ja muutamia leimasimia, jotka olen jo laitellut säilytysrasioihin (ja en siis rikkonut ostolakkoani, ne on huudettu huutiksesta ennen kuin aloitin ostolakon...). Tähän katalogiin olen perehtynyt jonkin verran, ja koko tuoteperhe on vallan ihana, monta sivua jo merkattu tyyliin "ihanpakkosaada"... Tämä katalogihan on luettavissa myös netissä, mutta itse tykkään tutkia näitä paperiversioita ja esim leimasimet on tässä esitelty luonnollisessa koossa joka helpottaa paljon ostamista. Musta on alkanut tuntua että tämä mun ostolakko on ihan tuhoon tuomittu ajatus, mutta jos vielä jonkin aikaa pärjäilisin näillä olemassa olevilla tarvikkeilla, mutta keväämmällä varmaan pitää ainakin muutamia pääsiäisaiheisia leimasimia hankkia (;oD)

4 kommenttia:

Laura kirjoitti...

ihana että se tuli perille! :) Muistathan että tämä kuvasto on voimassa vain huhtikuun loppuun saakka.. sitten tulee uusi kuvasto! Osa leimasimista kyllä on siinä uudessakin, mutta me ei tiedetä ennenkuin maaliskuussa että mitkä leimasimet häviää kokonaan. iik!

Anonyymi kirjoitti...

Mulla on muutama pääsiäisaiheinen leimasin, jos leimasinvaihto vielä kiinnostaa.

Minnis kirjoitti...

Sanna, leimavaihdot kiinnostaa aina...;o) Jos sun ossa on sivuillasi, laitan piakkoin meiliä...

Anonyymi kirjoitti...

Mun sähkäriosoite ei näy sivuillani, mutta tässä se tulee: savis76@hotmail.com.