tiistai 22. tammikuuta 2008

Pennyn Hiiret osa 2

Sain sentään yhden kortin valmiiksi asti tänään, tuo taustapaperi on sellaista jota olen jemmannut jo vaikka kuinka kauan, en siis ole raskinut käyttää, kun se on musta aivan ihanaa, mulla on paljon sellaisia papereita varastossa, mm. 8 erilaista 6"x6" Basic Greyn lehtiötä joista olen yhteensä käyttänyt ehken 5 sivua.... Ja kaksipuoleiset paperit on ihan vihonviimeisiä, niitä kun ei millään raskisi teipata korttiin kiinni kun se toinen puoli ei sitten näy... Tykkään tämän kortin väreistä ihan hirveästi, muutoin tuo tyyli ei ihan iske, olen tehnyt tuolla tyylillä ihan liian paljon kortteja, olen vähän jämähtänyt näihin samoihin kaavoihin.

3 kommenttia:

Laura kirjoitti...

kääk!! siis tämä on aivan IHANA kortti!!! Tosi kauniisti käy kaikki värit yhteen. aivan IHANA!!! Hei, minäpä laitan sinulle mailia.. sellaista mielenkiintoista :) hihii!

Anonyymi kirjoitti...

Ihana kortti. Itsellä pitäisi opetella käyttämään noita nauhoja.

Anonyymi kirjoitti...

Itsekin rakastan värejä. Olen huomannut, että sinäkin kiinnität hyvin paljon huomiota niihin. Tämä on taas niin söpönen.