lauantai 5. tammikuuta 2008

Hääkortti

Mulla oli just tähän korttiin sopiva ruskeaksi väritetty kuva, vieläpä harvinaisen hyvin mun värittämäksi onnistunut, rupesin stanssaamaan sitä muotoon ja stanssasin sitten vikaan ja amputoin parilta jalat... Harmitti vietävästi.. Järkevä ihminen olisi tietysti ottanut ja värittänyt uuden kuvan, mutta mä olen vähän tyyliä 'kaikki tänne ja heti' joten valitsin valmiiksi väritetyistä seuraavaksi sopivimman.. Leimakuva on niin ikään vaihtari Ampalta, omista leimoista en näemmä jouda tällä erää mitään tekemään... Tekstiksi oli sunnitelmissa hääpäivänä tai hääpäivä onnittelut, päädyin kuitenkin helppoon ratkaisuun ja pistin valmiin hääparille ääriviivatarran, teksti olisi pitänyt tehdä niillä minitarrakirjaimilla ja just nyt tuntui siltä etten ylenmäärin jaksa näprätä.
Mä mietiskelin tuossa äsken että milloinkahan mä tointuisin työstämään noita 3D kuvia joita on ihan älyttömät varastot, tällä hetkellä kun tuntuu että tuo leimailu innostaa niin paljon enempi..

Ei kommentteja: