maanantai 7. tammikuuta 2008

Magnolia poika ilmapallon kera

Mulla on tavoite tehdä ainakin yksi kortti jokaisesta leimasimesta jonka omistan. Tästäkään en aiemmin ole saanut korttia aikaiseksi. Vähän syksyinen tästäkin tuli, mutta eihän kortit sinänsä vanhene, antaa sen syksyllä jollekin..
Mua ei viime yönä taaskaan nukuttanut ja aikani kuluksi stanssailin erilaisia kuvioita varastoon, mulla on melko paljon erilaisia tapetinpaloja varastossa, olen hyvänväriset niistä jo aikaa sitten käyttänyt taustapapereina ja muina koristuksina, jäljellä oli enää vaaleita muovipintaisia paloja, kokeilin värjätä niitä alkoholimusteilla ja niistähän tuli aika kivoja (ainakin osasta..!), tässä kortissa nuo kukkien takana olevat lehdet on niistä tehtyjä, ovat kyllä kukkien lehdiksi liian isoja jos oikein rupeaa miettimään mutta mun mielestä ne näyttää ihan hyvältä noidenkin kanssa.

Ei kommentteja: