sunnuntai 6. tammikuuta 2008

Paluu Juurille...

Olen pitkään jo päivitellyt että mun 3D kuvien varastot on ihan liian suuret... Tänä aamuna päätin sitten vihdoin tehdä jotain asialle ja tehdä edes muutamat pois, aloitin näillä helpoilla (lue; vähän leikattavaa...) Kumpainenkin on kokoa A5, ja näissä ei todellakaan ole käytetty minkäänlaista mielikuvitusta, koska kuva on niin iso eikä mun mielestä edes tarvitse välttämättä mitään lisukkeita. Kumpaakin tein kolmet kappaleet, eli en sentään koko päivää tuhlannut kahteen korttiin... Täytyy sanoa, että nämä 3deet ei kyllä enää sykähdytä mua niinkuin ennen, toki aion niitä tehdä vastakin ajoittain (varastossa on satoja arkkeja....) mutta kyllähän se leimailu näköjään vie mennessään kun sille pikkusormen antaa...


3 kommenttia:

Laura kirjoitti...

hiphei! tulipa tuossa mieleen että miksi et myy vaikka huudossa sinun 3d kuvia! :) Pääset varastoista eroon ja hieman rahaakin sitten jotakin uutta varten. :) Hihii!!! Ainiin, sinulle on muuten tulossa 3 kuorta..

Minnis kirjoitti...

Juu, tarkoitus olikin jossain vaiheessa myydä osa, jos ne nyt enää ketään kiinnostaa... musta ne huutiksen ilmoitukset on vaan niin työläitä tehdä valokuvineen kaikkineen... ja valmiiksi olisi hyvä tietää postikulut ynnä muut.. pitää kattoa jos keväämmällä innostuu jonkunlaista inventaariota tarvikkeista tekemään, esim ihan jotain lävistäjiä ja muita välineitä joutaisi ihan hyvin kaappitilaa viemästä pois...

Anonyymi kirjoitti...

hei jos kiinostaa niin minä voisin ostaa jotain jos on myynissä kun noi tyttöset tekee mielellään noita 3d kuvia. minulla on kans tilalle itsellään se et mielemmin leimailen kuin teen noita 3d juttuja mut onneksi niitä ei ole edes paljoo ja eikä ole kuin jouluisia.
olet tehny ihanat kortit!