lauantai 24. marraskuuta 2007

Orkidea taulu

Eilen tuli mulle paketti Finnstamperilta, jäi kuvaamatta kun olin niin intona testailemaan kaikkia ihanuuksia. Eniten halusin testata näitä, ne ilmeisesti ovat samankaltaiset kuin ne ulkomailla myytävät H2O vesivärit (en itse ole koskaan kokeillut niitä h20 värejä mutta lukemani perusteella ovat samanlaiset...), kokeilin niillä väritellä parit leimakuvat, ihanan kimaltavat niillä tuli, mutta koska en ole hirveän taitava siveltimen kanssa värittelyssä niin saattaa olla että leimakuvat saa olla rauhassa näiltä väreiltä, taustapapereita sen sijaan jopa minä osaan laveerata yhdellä tai kahdella värillä, ja voitte uskoa että tulee komeita!
Ja sitten tähän tauluun; mä olen luvannut yhdelle ihmiselle tehdä pienen kukkataulun jo kesällä, olen vain ollut niin kortteilun lumoissa että olen siirtänyt ja siirtänyt sitä, mutta tänään mietiskelin kaikkea mitä voisi noilla väreillä kokeilla maalata ja muistin nämä kehykset jotka ostin Tampereen käsityömessuilta Sinooperin ale-korista kahdella eurolla, niihin raski jopa kokeilla, ei olisi harmittanut niin paljon jos olisi epäonnistunut... Mutta itseasiassa niistä tuli tosi kauniit, ihan petsatun näköiset ja tosi ihanan kimaltavat (kaikki kimallus ei todellakaan näy kuvassa!). Valonkestävyydestä ei ole mitään tietoa kun en ennen ole edes yrittänyt puuta vesiväreillä maalata, todennäköisesti kuitenkin lakkaan vielä nuo kehykset. Orkidea kuului jotenkin asiaan kun sain syksyllä taulun saajalta elävän sellaisen, tosin eri värisen.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Supreme nice ones. :)