tiistai 13. marraskuuta 2007

Jotain ihan uutta


Teki mieli kokeilla jotain ihan uutta, mitä en aikaisemmin ole tehnyt, ja tällaiset yksinkertaiset sain aikaiseksi, sininen onnistui mielestäni paremmin, tuossa toisessa olisi pitänyt olla oliivinvihreä tuo teksti, minulla ei vain ole sen väristä mustetta. Nyt olisi kyllä juuri se aika vuodesta kun pitäisi tehdä eikä vain kokeilla, kokeiluihin uppoaa niin paljon aikaa... 3D juttuja on tulossa vielä, odottelen vielä siihen nestabilities tilaustani parista eri puljusta, ihmeen kauan kestänyt jo, viimeksi tuli viikossa, nyt on jo mennyt kaksi.

4 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Aivan ihania kortteja olet taas tehnyt! Tuossa sinisessä on ihanat värit! Minulla on kyllä oliivinvärinen mustetyyny, mutta olen vähän turhan kaukana :). se on itse asiassa minun suosikkiväri tällä hetkellä :). No, tykkään kyllä noista stampin up väreistä muutenkin.

Minnis kirjoitti...

Kiitos Laura. Mä olen käynyt tutkailemassa sitä stampin'up katalogia, ja siellä on kyllä paljon kaikkea ihanaa...

Anonyymi kirjoitti...

Basic Greyn paperit ovat ihania, eikö :) Inspiroivia! Kauniit kortit

Minnis kirjoitti...

Basic greyt on uusia suosikkejani... Toivoisin osaavani toteuttaa kortit niiden hengessä.