keskiviikko 12. joulukuuta 2007

Penny Blackin Siili


Olen viime päivät koittanut vääntää omia joulukortteja valmiiksi, loppusuoralla onneksi jo ollaan, muutama vielä pitäisi tehdä. Kuvaa en taida vielä ainakaan niistä laittaa, koska teen melkein samanlaiset kaikille ja tiedän ainakin muutaman saajista täällä käyvän toisinaan katselemassa korttejani. Viime yönä nukuin jälleen kerran huonosti ja aamuyön unettomina tunteina syntyi tällainen kortti joka näyttää oikeasti paljon paljon paremmalta kuin kuvassa, sinänsä tässä ei ole mitään erikoista mutta leimakuvan väritys onnistui erikoisen hyvin mun tekemäksi.

4 kommenttia:

Laura kirjoitti...

oiiiiih!!! Ihana kuva ja ihana kortti!!! Minä olin hereillä neljään asti aamulla. huh huh! Ja seitsemältä piti polkaista kauppaan hakemaan kissanruokaa kun se oli loppunut. Oli tosi paha olo kun olin nukkunut niin vähän ja sitten pyöräilin kuumassa. Oli ihana sitten kaatua takaisin sänkyyn :). Nousin ylös kahdeltatoista. hihii!

My Paper World kirjoitti...

So pretty and cute!

Anonyymi kirjoitti...

Sinulla on kyllä aivan mahtavia kortteja. Oletko kauankin harrastanut näitä? Minä vasta aloittelen ja selailen blogeista muiden teoksia. Hiljaa hyvä tulee. Hauskaa joulun odotusta sinulle. :)

Minnis kirjoitti...

Laura, se yövalvominen tuntuu olevan meidän askartelijoiden 'ammattitauti'.... Tuntuu muuallakin olevan liikkeellä ;o)!

Kiitos Mari! Olen koko pienen ikäni harrastanut kortteja ja muita näpräilyjä, nyt parisen vuotta olen aktiivisemmin tehnyt näitä, ja leimailussahan olen ihan aloittelija vielä, 3D kortit tulee jo rutiinilla, siksi ne ei tällä hetkellä enää hirveästi innostakaan.