tiistai 18. joulukuuta 2007

Enkelitaulut

Täytyy esitellä edes nämä taulut, olen siis tällä viikolla muutakin tehnyt kuin vastaanottanut ostoksia.... Yksi työkaveri tilasi jo aikaa sitten multa enkelitaulut tuolla levolle laske luojani rukouksella varustettuna lapsenlapsilleen lahjaksi, olin ihan kokonaan jo unohtanut kun kyseinen työkaverikaan ei pariin kuukauteen ollut töissä muistuttamassa... No, palasi sitten eilen töihin ja lähes ensi sanoikseen kysäisi että joko olen taulut tehnyt ja mä vähän siinä änkytin kaikista kiireistä.... Lupasin ensitilassa hoitaa nää jouluun mennessä. Alunperin oli puhe tehdä cd-levyn päälle nämä niinkuin taulumallina ilman korttia, mutta tekstiosasta olisi tullut ihan onnettoman pieni ja mä kun olen hamstrannut näitä puupohjia varastoon niin tein näihin että tekstikin sopi hyvin. Itseasiassa pidin itse näistä kovasti mutta voiko noiden Moreheadin enkeleiden kanssa epäonnistuakaan...?

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hienot taulut sait aikaiseksi.