lauantai 26. tammikuuta 2008

SCS sketch challenge #3

Huoh, Laura sanoi jo pari päivää sitten tekevänsä jo viitoskorttia, kun mä olen tuhrannut tähän korttiin jo monta päivää.... Työtahti ollut vähän kova viime päivät, tuntuu ettei energiaa aina riitä askarteluun, ja olen jo kauemmin tosi huonosti nukkunu. Tämä kortti oli ihan uskomattoman vaikea tehdä, ajatus ei millään kulkenut ja kaikki mitä yritin, meni jollain lailla pieleen.. Tarkoitus oli noista leimakuvista tehdä 'magneetit' jotka ois voinu irroittaa taskusta, mutta en jaksanut etsiskellä niitä magneettipapereita varastoistani joten jätin idean hautumaan jotain muuta korttia varten. Mulla on ollut jo kauemmin ajatus että kaikista omistamistani leimoista on saatava edes yhdet kortit aikaiseksi, nämä kaksi on viime kesänä ostettu Tiimarista, ja olivat ihan ekat leimasimet jotka ostin, ja nyt ovat siis ensimmäistä kertaa kortissa. Mä tykkään noista kuvista, mutta jotenkin silti tää on odotuttanut itseään. Parempiakin kortteja on täältä maailmalle päässyt.. Lauran HIENON vastaavan kortin näet tästä.
Kuvaan pääsi myös possukokoelmani kaksi uusinta tulokasta (ajatuksena että kortti näyttäisi edes vähän paremmalta ;oD), sain possulit yhdeltä opiskelijalta jonka ohjaaja olin töissä, ja ennenkuin A ehtii kysyä, ei, ei ollut lahjus, loppuarviointi oli jo tehty ennen kuin sain possut...!

4 kommenttia:

Laura kirjoitti...

vau vau vau vau vau!!! Sinun kortti on kertakaikkiaan UPEA!!! 100 000 kertaa kauniimpi entä minun! Ja tiimarista noin hienoja leimasimia?? huiiih!

Laura kirjoitti...

ainiin.. minäkin olen nukkunut TOSI huonosti :(. Olen ollut tosi väsynyt joka päivä ja silloin on kyllä vaikea tehdä yhtään mitään.
Ja sinun uudet possut on ihania!

Minnis kirjoitti...

Kiitos Laura, musta sun kortti oli kyllä paljon hienompi... Tuo tekstiosa kortissa näyttää luonnossa ihan kauhealta sekasotkulta, teksti uppoaa liikaa tuohon kiemuraan.. Kerrankin kamera oli armelias ja kuvassa näyttää paremmalta...

Anonyymi kirjoitti...

Onpas nätti kortti :)