keskiviikko 23. tammikuuta 2008

SCS sketch challenge #1

Laura laittoi mulle eilen mielenkiintoista meiliä.... Mä olen tässä valitellut, että mun kortit on jo pitkään olleet samanlaisia, ja jotain uuttakin pitäisi kokeilla. Laura ehdotti että tehtäisiin kaikki splitcoaststampersien haasteet, joita tähän mennessä on julkaistu 160 ja joka viikko tulee uusi, heh... Mä myönnän että epäröin hetkisen, ensinnäkin tuo määrä kuulostaa aivan kamalan isolta, ja sitäpaitsi kasvaa koko ajan kun niitä haasteita tosiaan tulee joka viikko uusi ja toisekseen Laura on NIIN paljon mua taitavampi ja kokeneempi leimojen kanssa. Kävin kurkkimassa niitä haaste pohjia ja ajattelin ettei ne niin kamalan vaikeilta näytä (ainakaan kaikki...) ja tämähän on loistava tilaisuus tehdä varmasti joka kerta erilainen kortti, ja ehkä sen myötä päähän jäisi muitakin ideoita kuin näitä nykyisiä hyviksi havaittuja... Joten mä siis suostuin, meillä on tarkoitus tehdä siis kaikki.... Julkaistaan aina samana päivänä, kun tiedetään että toisenkin kortti on valmis. Mitään aikarajaa ei ole laitettu, tehdään siihen tahtiin kun tuntuu hyvältä, ainakin mun osalta voi toisinaan tulla pitempiäkin taukoja. Lauran blogissa on linkki, mistä saa kurkattua haastepohjat, mä en näy osaavan niitä tähän laittaa..

Mun kortti näyttää tältä;
On muuten sataprosenttisesti Magnolia kortti, pöllöt on Magnolian ja oksat on leimattu Magnolian syyspuun latvuksilla. Meinasin laittaa vielä lumisadetta valkealla kohovärillä, kun tuo pöllöjen yläosa näyttää vähän autiolta, mutta jäi kuitenkin laittamatta. Teksti on tehty tietokoneella tarra-arkille tulostaen. Suomenkielisiä tekstejä on jokseenkin hankala keksiä niin että ne kuulostaisi niin hyviltä kun englannikieliset vastaavat, mutta ainakaan ystävänpäiväkortiksi tästä ei tullut liian imelä, mä kun en semmosista perusta. Olin korttiin jotakuinkin tyytyväinen kunnes kurkkasin äsken Lauran kortin, se oli paljon hienompi...

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

usta aikas ihana kortti just tossa pyörittelin tota pöllö leimasinta et mitäs siitä keksis! mut nyt taidan lainata vähän ideaa tai jos jalostaisin tota!
jos saan?

Laura kirjoitti...

iiiiiiiiiiiiiiiik!!!! Heti kun heräsin, piti avata tietsikka ja tulla katsomaan että millaisen kortin teit! vaaaau!!! se on aivan mahtava! Tykkään ihan hirmuisesti! käääk! Tästä tulee kyllä tosi kivaa :). On niin kiva katsoa että miten erilaisia kortteja syntyy vaikka korttipohja on sama. Ainiin, ja sinun teksti on TOSI hyvä!

Anonyymi kirjoitti...

Tosi kivat kortit molemmilla.

Anonyymi kirjoitti...

Siis tää on ihana, ja pöllöt aina ihania ;o)

Anonyymi kirjoitti...

kiva kortti:) aikamoinen urakka teillä, tsemppiä siihen!!

Minnis kirjoitti...

Heippa kaima! Mahtavia kortteja, itsekkin pähkäilen monesti tekstien kanssa, suomeksi on vaikeampi löytää sattuvia sanontoja.

Lähdin mukaan korttihaasteeseen. Aika hauskaa puuhaa!