perjantai 11. tammikuuta 2008

Pyllähtänyt kissa

Löysin aamupäivällä jemma nimisestä paikasta ohuen metallisabluunan, jonka ostin marraskuussa Tampereen messuilta Papruksesta, arvatkaapa kahdesti oliko se vielä alkuperäispakkauksessa.... Ostin silloin tän ympyrän ja samankaltaisen tähtisabluunan, jonka hukkasin kotimatkalla, sitä ei vaan löytynyt mistään, kovasti harmitti. Kohokuvioin sillä sabluunalla ensimmäisen käteen sattuneen kartonginpalan, joka ihan sattumalta oli tuota valkosisuksista ja korostin kuviota hankaamalla sitä hiekkapaperilla. Strassejakin on jossain bling bling vaiheessa tullut hamstrattua varastoihin, joten niitä laittelin sitten ihan reilusti tähänkin, kuvaksi olisi tietysti pitänyt olla jotakin tyttömäistä prinsessa juttua mutta tuo kissa oli valmiiksi väritetty ja sopivankokoinen niin pistin sitten sen. Kuva on vaihtari Heliltä ja mua nauratti kun rupesin sitä värittämään tässä yksi päivä; mä olin ihan koko ajan kuvitellut et siinä on kissa jolla on joku rahapata mahan päällä ja tajusin vasta sitten et se on kissa joka on lentänyt selälleen rullaluistimilla... Mä olen vissiin puolisokea!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hei!

Hyvä, että vaihtokuvalle on löytynyt käyttöä. Upean kortin olet tehnyt.