lauantai 5. tammikuuta 2008

Penny Blackin siili

Tämänkin leimakuvan olen vaihtona saanut, taisi tulla Maijulta, tämäkin leimasin on ehkä 'ihanpakkosaada'.... Mietin vähän että tuliko tästä vähän liian kimaltava pohja tuolle kuvalle, mutta jospa se jollekin kelpaisi, toiset kun on niin kiiltävän perään ja toiset ei yhtään tykkää, minä itse olen jotain siltä väliltä... Mulla on noita nestabilities stansseja kaikki perusmuodot, siis pyöreät, ovaalit, neliöt ja suorakaiteet sekä piparireunaiset että sileät, silti tuntuu että vain nuo pyöreät on koko ajan käytössä... Esimerkiksi neliöitä en ole tainnut kuin ihan kortissa tai parissa käyttää, täytynee ottaa ohjelmaan kunnolla nekin. Huoh, kun vaan olisi sitä aikaa enempi....

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

voi kun olet ollu ahkera tehny monta niin ihanaa korttia voi kun osaisin tehdä noin nättejä kortteja ja saisin aikaiseksi mut nyt on niin monta asiaa mitkä pitää hoitaa mut parin viikon päästä sit kun hiljenee minun kiireet!

Anonyymi kirjoitti...

Hei,
Tää on supersuloinen, ei kimaltele ainakaan mun mielestä liikaa :0)

Anonyymi kirjoitti...

Kimalluksen ystävänä sanoisin, että ei kimalla liikaa :) Ihana kortti!

Anonyymi kirjoitti...

Voi mikä söpöliini tämä kortti on :))

Anonyymi kirjoitti...

Tämä on ihana kortti, niin kuin muutkin uudet korttisi. Kadehdin ahkeruuttasi!