perjantai 27. kesäkuuta 2008

Possupari

Sain tänään ihanaa ylläripostia Minniltä, hän laittoi ihania leimakuvia art impressionseja ja tätä possuparia ikääkuin kiitoksena siitä taannoisesta kimppatilauksesta jonka hoitelin. Mua melkein hävetti kun mulla itselläni oli ihan puhtaasti itsekkäät tarkoitusperät sen kimppatilauksen suhteen; halusin ehdottomasti sen vauvaleimasimen ja muutamia ihmisiä jakamaan isoja postikuluja... ;oD Mutta kiitos Minna, kaikki kuvat tulee ihan takuuvarmasti käytettyä ja ihqut pitsit myös :o).
Mä tykkään tästä leimakuvasta ihan älyttömästi, olen monta kertaa sen meinannut ostaa, mutta olen lykännyt kun olen sen mieltänyt ystävänpäiväkortteihin lähinnä ja ne ei ole ajankohtaisia vielä pitkään aikaan, tuli mieleen tänään että kun tuossa kuitenkin pari että se voisi käydä myös kihlakorttiin, ja sellainen siitä sitten tuli. Väritin kuvan öljypastelliliiduilla ja yllättävän hyvin onnistuikin. Mukavaa vaihtelua kokeilla erilaisia tekniikoita tuohon väritykseen.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ollos hyvä vaan, ja aivan mahtavan kortin sait tehtyä, väritys on jälleen niin upea ;)

Anonyymi kirjoitti...

Aivan ihana kortti! Kauniisti väritetty possupari ja ihanat värit kortissa muutenkin. :)