tiistai 25. marraskuuta 2008

Willow with lantern

Olen viime päivät tuhonnut mun 3D varastoa tekemällä cd-kortteja, vielä on puolet urakasta tekemättä, huoh... Yksi tällainen 'pikakortti' kuitenkin, muuten pidin tästä, mutta nuo leimakuvan reunat on rumasti sutattu, se jos mikä harmittaa kun muuten olin värityksiin suht tyytyväinen. Mä tykkään tästä kuvasta ihan hirveästi, se on vaan aika iso ja mulle aika vaikea sijoitettava korttiin, pitääkin kokeilla jossain välissä isoon 15x15 pohjaan, normaalisti käytän kokoa 13,5x13,5 ,ainoastaan cd-korteissa kokoa 12,5x12,5. Niin ja tämäkin on sellainen kuva jonka taustalle haluaisin metsämaiseman jota en osaa piirtää ;o)

Tarvikkeet:
Korttipohja Paperellasta, Taustapaperi My mind's eye, kukat ja lehdet Priman, Helmihatut Ebay, Haaraniitit Dovecraftin, Testilaatta Tiimarista, Leimakuva Whiff of Joy, väritelty Promarkereilla ja varjostuksia Prismacoloreilla ja Sansodorilla.

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Todella kaunis ja hyvin onnistunut kortti :)

Laura kirjoitti...

Upealta näyttää!!! :) Sinun pitää hakea tuolla WOJ design teamiin.

Sirpaliina kirjoitti...

Aivan mielettömaän ihana, ihan niinkuin nuo edellisetkin.

MinnaK. kirjoitti...

Ihanasti väritetty kuva, ja paperi on mitä kaunein!

myy ja vilijonkka kirjoitti...

voi kuin kauniisti olet osannu värittää tän! ja taustatkin ovat kaunis!

Mira kirjoitti...

Tosi kivasti sopii tuo mekon väri punaisen kanssa. Kaunis kortti :)

TaijuS kirjoitti...

Tämä on kyllä todella kaunis kortti! Nuo värit on kyllä niin kohdallaan ja kaunis kokonaisuus!