torstai 20. marraskuuta 2008

Pari kelkkatyttöä

Mulla on hirveä viha-rakkaus suhde tähän leimasimeen, se on varmaankin yksi kauneimmista leimoista joita omistan ja on todella vaikea väritettävä mun taidoilla ja toteutus kortiksi asti tökkii... Mä näen näissä sieluni silmillä kauniin metsämaiseman tytön takana, jota en osaa siis piirtää ja se ärsyttää...Arghh, tämä kortinteko on joskus NIIN vaikeaa..

Tarvikket;
Korttipohjat Paperellasta, Taustakartongit Dcww, taustapaperi sinisessä Daisy D's ja ruskeassa My mind's eye, nauhat Tiimarista, Sinisen kortin eyeletit We R memorykeepers ja ruskean kortin haaraniitti Dovecraftin. Ääriviivatarrat vanhaa varastoa en muista mistä. Leimakuva Penny Blackin ja molemmat väritelty Prismacoloreilla ja Sansodorilla.

Niin joo, pistin uusimman Magnolian klubipaketin kokonaisuudessaan myyntiin huutikseen, jos jotakuta kiinnostaa, niin se löytyy täältä.

6 kommenttia:

Maaret kirjoitti...

Ihanat kortit, alimmaisessa oikein mun lempparivärit :)

bissecat kirjoitti...

Joo tää on vaikee väritettävä .miun versio tästä Space:Birgitta sivulla.miekii suunnittelin maisemaa taustalle ,mutta sen piirtäminen ei onnistu...

Anonyymi kirjoitti...

Kauniit kortit.

MinnaK. kirjoitti...

Juu, munki sielun silmät näkee sen metsän, mutta mun käsi ei vaa osaa sellaista tehdä :)

Nämä on kumpainenkin tosi upeasti väritelty!

Sanna kirjoitti...

Upee kortti!

Magnolialla on ainakin Winter Forest-leimasin (löytyy mm. Crafticasta ja Mihannasta), joka sopisi miun mielestä tähän taustaksi.

Anonyymi kirjoitti...

Tosi kauniita kortteja sulla!!!