tiistai 5. helmikuuta 2008

SCS sketch challenge #13

Kukaan ei varmaan ole tästä leimasta tehtyä korttia nähnyt mun blogissa koskaan...? Kuva on vaihtari ja niitä onneksi on vielä runsaasti jäljellä, kiitos Helin, että varmaan jatkossakin tulee tätä kuvaa näkymään, kun se vaan on niin ihana... Ja siitä erikoinen kuva muuten että väritys onnistuu ihan joka kerta, yhtään kuvaa ei vielä ole tarvinnu roskiin nakata. Tämä kortti onnistuikin yllättävän hyvin, vaikka kaava ei musta näyttänyt yhtään mielenkiintoiselta. Mä olen aina ihaillut korteissa niitä konetikkauksia, mun askartelupöytä on kokoa 75cmx75cm ja aina kukkurillaan tavaraa etten juuri koskaan saa ompelukonetta enää siihen mahtumaan niin olenkin nyt ajatellut että tää "valetikkaus" (faux stitching) voisi olla mun korvaava metodi, tässä harjoittelinkin sitä tuohon kuviopaperin laitaan, yksivärisellä paperilla se tietenkin näkyisi vielä paremmin, eli siinä pistellään vaan pistelykynällä reijät ja tussilla tai jollain muulla kynällä sitten yhdistellään pisteet, tai jos jaksaisi, miksei niitä voisi myös ommella käsin, mut siinä menee niin kauan. Mulla olisi niitä brodeeraus sabluunoita useitakin tuolla jossain laatikon perukoilla, yhtä vaille kaikki kokeilematta..

Lauran kortti 13 on täällä.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Upea kortti ja hienosti väritetty, millaisilla kynillä värität. Niin ja noi sun uudet leimasimet on upeita.

Laura kirjoitti...

Kertakaikkisen ihana!!! Tosi kaunis kuva ja superhienosti väritetty. ja tuo vaaleansininen pohjaväri on kyllä I H A N A!

Minnis kirjoitti...

Minnille unohdin melkein vastata, mulla on ne derwentin akvarellipuuvärit (72 setti) ja Inktense kynät, tässä kuvassa on varmaan vihreitä osia lukuun ottamatta käytetty inktense kyniä.