tiistai 19. helmikuuta 2008

Erilainen kortti

Mä pyörittelin viime yönä tuota Basic Greyn blush paperikkoa ja tämä paperihan on siinä myös kansikuvana ja mun mielestä se on varmaankin kaunein koskaan näkemäni paperi, aivan ihana. Mä olen miettinyt pääni puhki että millainen kuva sopisi tällaiseen paperiin, ja olen tullut siihen tulokseen ettei minkäänlainen... Siispä tein tällaisen tosi simppelin ja musta tämä on ihana! Mietin kyllä että jos raskisi toisesta samanlaisesta paperista leikata osia ja laittaa 3D tyyliin koholle, mutta en raskinut kumpaakin paperia käyttää, näissä lehtiöissähän on vain kaksi samanlaista arkkia, ja mä olen siinä uskossa ainakin itse kun näitä BG;n papereitahan saa yksittäiskappaleina koossa 12"x12" niin niissähän on se kuviointi sitten kanssa isompaa? ainakin joissain joulusarjojen papereissa on näin.

1 kommentti:

Laura kirjoitti...

IIIIIIIIIIHANA!! Tiedätkö että tuo on eräs minun suosikkipapereistani myös!! Minusta se on tosi tosi kaunis! Sinun kortti näyttää aivan ihanalta.