tiistai 19. toukokuuta 2009

3D maraton

Heippa vaan ja hauskaa kevään alkua kaikille :o). Blogissa on ollut hiljaista jo pidempään... Koitan virkistyä mutta en pysty lupaamaan kuin satunnaisia päivityksiä.. Mä olen miettinyt kevään aikana vakavasti askartelun lopettamista, mua on ärsyttänyt suuresti ettei rahaa ole koskaan muuhun kuin askarteluun ja samalla koti on muuttunut varastoksi, ja sitten kun oikein kovasti ärsyttää, niin mitään ei saa aikaiseksi, jonkinmoinen oravanpyörä siis ;oD... Mä olen päättänyt jatkaa toistaiseksi, mutta koitan vähän järkiperäistää tätä juttua (motto; osta vähemmän-Tee enemmän...). Otin itseäni vähän niskasta kiinni ja tein hirveän läjän valmiiksi koottuja 3D kuvia korteiksi, suurin osa on kukka aiheisia cd-kortteja, mutta vähän jotain muutakin, tässäpä muutamia;

Pupuja... Lemmikkiaiheisia kortteja kysellään usein, aika usein on joutunut myymään ei oota...
Nää keijukaiset on mun suosikkeja 3d kuvien joukossa, raitasukkikset ja kaikki :o)...
Tätä vähän mietin et näyttääkö tää liikaa suruadressilta, toivottavasti ei...
Pasuunakukka... Mun lempparikukkia pionien ohella :o)

Lumikelloista tilasin muutamia uusia ylioppilaskuvia, nää oli sellaisia helmiäishohtoisia, tosi kivannäköisiä livenä.

Niin ja leimasimia ynnä muuta SAATTAA lähiaikoina tulla myyntiin.. :o) Jos jaksan vähän taas käydä varastoja läpi..

7 kommenttia:

Maissi kirjoitti...

Todella kauniita kortteja kaikki :)Erityinen suosikkini on tuo keijukaiskortti. Itsellänikin tulee tuo aina välillä mieleen, mutta onneksi se on vielä tähän mennessä mennyt ohi. Askartelu ja korttien teko on kuitenkin niin kiva harrastus.

Anonyymi kirjoitti...

Ajatuksesi ei ole varmaankaan pelkästään sinun mielessäsi vaan moni muukin painii saman asian kanssa - hyvä, että joku uskaltaa sanoa ääneen... Minä olen vasta uusi tässä jutussa, mutta olen miettinyt tuota asiaa juuri - materiaalit ja välineet ovat aika hinnakkaita ja niitä on vaikka kuinka tarjolla...toisaalta tämä blogimaailma ylläpitää sitä ostomaniaa ihan siitäkin syystä, että on näitä erilaisia nettikauppojen tiimejä etc. Sinänsä ihan hyvä asia ja tottakai tuotteita pitää esitellä ja tehdä tunnetuksi sekä hienoa, että vinkkejä jaetaan.... Sitten toinen puoli on se, että on oltava varmasti aika tarkkana sen hankkimansa tavaramäärän suhteen. Helposti voi käydä niin, että tuntuu ettei eläessään kerkiä tekemään niin paljon kortteja kuin on jotain materiaalia.... Minulla on yksi 3d-kuvalehti ja tuntuu, että jo siinä on niin paljon kuvia että miten saan ne korteiksi ja toisaalta kuka sitten tarvii niitä kortteja - minä teen ainakin toistaiseksi kortteja omaan ja ihan lähipiirin käyttöön. Tällaista taiteiluahan tämä on vaikka tosi mukava ja rentouttava harrastus... Oi oi, minulla pääsi näemmä juttusuoni jäämään auki;DDD
Kauniita kortteja olet tehnyt ja heti muutaman idean hoksasin sinulta;)

Merja kirjoitti...

Olet taas tehnyt kortteja todella hyvällä maulla. Sinulla on lahjoja tähän hommaan. Toivottavasti et lopeta ihanaa harrastusta kokonaan. Tiedän kyllä itsekin mitä se on, kun luova hulluus vie joskus liikaa aikaa muulta elämältä, ja paljon rahaakin.

Anne kirjoitti...

Toivottavasti et lopeta askartelemista, Minnis! Vähentää saa, mutta älä lopeta kokonaan, jooko? :)

Heli Matero kirjoitti...

Kauniit kortit olet tehnyt. Ei muuta kuin ylimääräinen tavara kiertoon. Kyllä varmasti jokaista välillä harmittaa kun kalliit "tavarat" pyörivät nurkissa ja mitään ei ehdi/jaksa tehdä. Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu ja kun saa jotain valmiiksi niin saa uutta energiaa.

Jessica kirjoitti...

Minä olen tuon painin käynyt leivonnan osalta läpi, jos askarteluun menee rahaa, niin leivontaan sitä saa kulutettua vielä monta kertaa enemmän. Mulla ei yksinkertaisesti ollut varaa "pysyä mukana" ja ajan hermoilla. Tässä askartelussakaan ei ole, mulla ei varmaan koskaan ole mahdollista esim. cuttlebug -laitteeseen, eikä edes kaikkiin muihin tarvikkeisiin mitä haluaisin. Joskus se turhauttaa, varsinkin kun pistää ne kaikki omaan käyttöön tulevan rahan tähän, ja silti "jää jälkeen", koska ei yksinkertaisesti elä sellaisessa tilanteessa että voisi mielivaltaisesti ostella. Kuitenkin askartelussa on se hyvä puoli että melkein kaikesta saa materiaalia aikaiseksi. :) Tsemppiä sulle!

Karita kirjoitti...

Kauniita kortteja olet tehnyt ja oikein urakalla :)
Itsellänikin on monesti käynyt lopettaminen mielessä. Mutta toisaalta kun tykkää siitä mitä tekee, niin ei halua lopettaa. Eli tässä mennään järki - tunteet meiningillä. Kieltämättä minulla menee ostoksien kanssa yleensä ihan plörinäksi. Ääneen ei todellakaan tohdi sanoa niitä euromääriä, joita kuukaudessa on mennyt osteluihin. Nyt olenkin alkanut miettimään, josko laittaisi itselleen kuukausirahan ( niin kuin lapsillanikin on ) Ja kova itsekuri, ettei siitä kuukausbudjetista mennä yli. Mutta saapas näkee....
Mukavaa alkanutta viikkoa :)