sunnuntai 14. lokakuuta 2007

Teen siis muitakin kuin joulukortteja ;)

Mun kamera on viikon ollut lainassa veljellä virossa, olen nyt vasta päässyt kuvailemaan mun viime viikon tuotoksiani:


Tää kortti on hieman erilaista minua, eli siinä ei sitten olekaan 3D kuvaa, ja muutenkin vähän yksinkertainen; ei kovin hyvin kuvassa erotu mutta spirellin keskelle on kohokuvioitu cuttlebugilla pienet vauvan jalat, omasta mielestäni on tosi sievä livenä. Klikkaa kuvaa, niin se hiukan suurenee, näkyy kohokuviointi paremmin...


Tämän vuotisia isänpäiväkortteja, itse mielelläni keksisin ja tekisin jo jotain uudenmallista, noi cd-kortit on kuitenkin mitä eniten kysellään, minusta vaan tuntuu et nykyään niitä tekee kaikki ja niistä on tosi vaikeeta saada ihan omannäköisiä..


Tää on tehty kesällä jo, itse tykkäisin hirveästi tehdä keijukortteja, jostain kumman syystä ne jää täälläpäin aina melkein viimeiseksi myyntikoriin? Olin tosi yllättynyt, koska mun omasta mielestä niistä tulee melkein kauneimpia..

Tämän tein viime kuussa serkkutytölle, joka pääsi ensimmäistä kertaa kummiksi, ristiäiset ovat ilmeisesti olleet tänä viikonloppuna, toivottavasti myös saajaperhe on tykännyt!

Ei kommentteja: