maanantai 6. lokakuuta 2008

Woj tyttö & poro

Juhuu, toinenkin kortti tälle aamua :o)). Olen väritellyt pinon kuvia valmiiksi ja toivonmukaan saan myös työstettyä korteiksi asti lähiaikoina. Tykkään tästä woj kuvasta oikein kovasti, on vaan hirveän hidas ja vaikea väritettävä, poro jäi tässä ehken liian vaaleaksi. Olen koittanut harjoitella noilla prismacoloreilla värittämistä ja oikeastaan nyt alkaa jo vähän paremmin sujua kuin aiemmin, tietenkin aina parantamisen varaa löytyy ;o)). Mä toivoisin että mulla olis kykyjä piirtää taustoja näille kuville, tämäkin kuva olis vallan ihana jos tuonne taustalle osaisi piirtää yötaivasta revontulineen tai jotain siihen tapaan...

Tarvikkeet:
Korttipohja Paperellasta, Kartongit Dcww, taustapaperi Tiimarista, Nauhat Scrapbook Depotista, Tähdet Priman joulukukka pullosta, Haaraniitit Dovecraftin, Leimakuva Whiff of Joy, Väritelty Prismacoloreilla+Sansodorilla ja stumpilla, Tekstileima Finnstamperin

5 kommenttia:

Laura kirjoitti...

tosi hienolta näyttää. Sinun värittely on upeaa! Pitäisi kyllä alkaa itsekin harjoittelemaan...

Susanne kirjoitti...

Ihania kortteja :)Nuo WOJ leimasimet on niin ihania! Ihokangas mitä käytän hahmoissa on ihan vain Finlaysonin lakanaa ;D Mun mielestä kans se Panduron kangas on liian tummaa ja noita kun jonkin verran ompelee niin halvemmaksi tulee tällänen ratkaisu. Yhdestä lakanasta saa aikas monta kroppaa tehtyä :D Muutenkin aika vähän mulla on aitoa Tilda kangasta ja niitäkin vain sellaisia paloja. Paljon sopivia kankaita olen Jenkeistä tilannut ;), viimeksi oli 5m kangasta ½ m paloissa ja postikulujen kanssa alle 30€, niin ei mikään paha hinta kankaista :)

Sirpaliina kirjoitti...

Tosi ihana kortti niinkuin muutkin ja hyvin olet värittänyt.

myy ja vilijonkka kirjoitti...

voi kuin upea kortti! säikehtä ja kaikkea on voi tykkäisin tollasen kyl saada!

Sanna kirjoitti...

Ihana kortti! Mä olen tyytynyt vain ihailemaan noita WoJ:n kuvia muiden blogeissa. Muuten ne eivät ole miuta vielä saanut koukkuun... :-)