sunnuntai 26. lokakuuta 2008

Palkintoja taasen ;o)



Voi kun näitä blogimaailman 'tunnustuksia' on ruvennut tiheään tulemaan ;o), tämänkertaisen palkinnon minulle antoivat ; Terhi, Carkki, Miijja ja Minni75. Lämmin kiitos teille kaikille, vaikka palkinnon perusteluja lukiessani ihmettelin taas kerran mitä mä teen tässä joukossa ;o)). Te kaikki olette ansainneet palkintonne myös takaisin :o)

Maininnan eteenpäin jakamisen sääntöjä ovat:
1) Valitse viisi blogia, joita arvostat luovuuden, kuvituksen, mielenkiintoisen sisällön ja/tai blogosfäärinriin tehdyn panostuksen johdosta millä tahansa maailman kielellä.
2) Jokainen annettu palkinto on henkilökohtainen ja sitä annettaessa mainitaan blogin kirjoittajan nimi sekä linkitetään palkittavaan blogiin.
3) Palkinnonsaaja panee palkinnon logon blogiinsa.
4) Logo tulisi linkittää alkuperäispalkinnon osoitteeseen.
5) Palkinnonsaaja julkaisee säännöt omassa blogissaan. Kansainvälisen, Uruguaysta alkunsa saaneen palkinnon alkuperäiset säännöt löydät täältä.

Tämä on aina ihan kamalan vaikeaa valita vain muutama blogi, mä seuraan hirvittävän monia blogeja ja tosiaan vietän ihan liikaa aikaa koneella ja olen silti ihan kamalan laiska kommentoija ;o), vaikka yritän aina hetkeksi virkistyä, niin sitten se aina lopahtaa.

Vaikka kuinka mietin, niin en mitenkään voi valita vain viittä, joten omistan tällä kertaa palkinnon ihan jokaiselle jonka blogissa olen jossain vaiheessa kommentoinut, teitä on paljon.


Ei kommentteja: