keskiviikko 26. maaliskuuta 2008

SCS sketch challenge #27

Heh, en oikein tiedä mitä tästä kortista pitäisi sanoa... Multa pyydettiin jokin aika sellaista korttia 'onnea tulevasta perheenlisäyksestä', kieltäydyin kunniasta kun mulla ei ollut mitään aiheeseen sopivaa leimaa eikä 3D kuvaa, sitten viime viikolla kun tilasin niitä leimakuvia sieltä hollannista, huomasin tämän Bella sarjan kuvan ja se toive tuli mieleen.. Mä en vaan tykkää tämän kortin kaavasta, ja tämänkaltaisia on useat seuraavatkin... Kääk... Teksti ja tuo toinen pikkuneliö on tehty sillä Safmatilla, tilasin sen paketin jo aikoja sitten, mutta unohtunut testata, se on kyllä helpompi käyttää kuin ne mun Rub-onzit, mutta mun mielestä näkyy selvemmin kun on siis paljon paksumpaa.

Lauran tosi kaunis kissa kortti on täällä.

1 kommentti:

Laura kirjoitti...

Hienohan siitä tuli! Tämä oli kyllä yllättävän vaikea haaste. Joten aluksi ajattelin että tuonhan saa helposti tehtyä, mutta eipä se sitten niin helppoa ollutkaan. huh huh! Onneksi minulla on vielä muutama kortti valmiina, koska taas vaihteeksi on vähän mieli maassa. nyyh.